یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

داستانک های طنز 3

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ب.ظ

ایران مهد آهنگری گویا است:

دبیر کنفرانس جنبش های عدم متعهد دیروز در مصاحبه ای فرمود فولاد مبرکه ی سپاهان می تواند به عنوان مهد آهنگری گویا معرفی شود. به موجب این مصاحبه کشور مخلوع کره ی جنوبی نیز همان روز در سازمان ملل بیانیه ای را قرائت کرد که در طی آن از از حقوق خود دفاع نموده بود. چندی از این بیانیه را می خوانیم:

با خبر شدیم کشور ایران قرار بوده که روش آهنگری ویژه ی کره ای را که از دیر باز فولاد جنوب گوگوریو را تامین می کرده بدزدند........

به دنبال این بیانیه چندی از چریک های جان بر کف ایران مامور باز گرداندن جان بوگو ،جومونگ و سورو به میهن اسلامی شدند لازم به ذکر است گروه های ضد کمونیستی کره ی شمالی در واکنش به حمله ی چریکی سیاه پوشان ایرانی اعلام جنگ کرده اند.

این گروه چریکی الآن در مرز تایباد و خواف است و امید می رود که  پیاده بتواند خود را تا سال 2019 به مرز دو کره برسانند

 


 آینه چون نقش تو بنمود راست خود شکن اینه شکستن خطاست

دیشب در مجلس عروسی فلان کس با فلانه خانم دعوا و نزاعی در گرفت

به گزارش واحد سیار خبری جاسوسی cia این دعوا ب دلیل کم دقتی فلان کس در تعریف از ویژگی های چهره ی خانم فلانه کس بوده. اندکی از این تعایف را با هم می خوانیم: عزیزم تو خوشگلی خوشگل تر از دوست دختر آخریم اما یه خورده ایرو هات کلفته یک کم زشت شدی اما اشکال نداره.

طبق آخرین خبر  و گزارش ها شکستگی های داماد سطحی بوده و در طی چهار ماه آینده مشکل قطع عضو ایشان نیز حل خواهد شد.

 

 

 تایوان علیه چین اعلام جنگ کرد

هفته ی پیش دویست قلاده سگ از تایوان ربوده شد در حالی این دویست قلاده سگ قرار بود غذای اردو گاه کار مرکزی تایوان را تامین کند. دوستان ما در cia به این نکته تاکید داشتند که بقایای این سگ ها در پکن در رستوانی به نام اژدهای برنزی پکن پیداشد.

اگر این گزارش ها درست باشد باید توقع اضافه شدن دو هزار کیلومتر مربع به چین را داشت

هم چنین دوستان ما تاکید داشتند که وزیر امور خارجه تایوان اعلام کرده تا چین کله پاچه سگ ها را به همراه گوشت و استخوان تحویل ندهد کوتاه نخواهد امد.

بان کی مون که نقش چغندر را در سازمان ملل ایفا می کند نیز توانسته به این خبر واکنش نشان بدهد حرفی بزند... قسمتی از سخنان ایشان را قید کرده ایم: سلام آقای بان کی مون... ببخشید می خواستم نظر شما را در باره جنگ تایوان و چین بدانم.

بان کی مون: ببخشید. تایوان کجاست دیگه؟ مگه کشوری هم به نام تایوان داریم؟

بعد از این خبر در فیس بوک سیل شیدی از اعتراضات به نا اگاهی بان کی مون باعث شده ایشان از ولادت خود پشیمان شده و دو جلد کتاب هشتصد صفحه ای در مورد تایوان و تایوانی ها را بخواند.

 


به مطالب دیگر این وبلاگ نیز سر بزنید.... مطمئنا ضرر نخواهید کرد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۳
جواد برادران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
persianstat(10237976, 0);