یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

حمله ی داعش به پالایشگاه آبادان....

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ

قاضی:
چرا دوست دخترت رو کشتی ؟؟؟؟
پسر:
اس ام اس ٢۵٠ کلمه ای براش فرستادم.
جواب داده:OK

قاضی :
شما تبرعه شدی میتونی بری 

_______________________________

"شهید آوینی*
سوار تاکسی بین شهری شدم، مسیرم تهران بود.
اصلا با راننده درباره مقدار کرایه صحبتی نکردم از بابت پول هم نگران نبودم
اما وسط راه که بیابان بود، دست کردم تو جیب راست شلوارم ولی پول نبود…! جیب چپ نبود… جیب پیرهنم!
نبود که نبود … گفتم حتما تو کیفمه!
اما خبری از پول نبود… 
به راننده گفتم: اگر کسی رو سوار کردی و بعد از طی یک مسیری به شما گفت که پول همراهم نیست، چیکار میکردی ؟!!
گفت: به قیافه اش نگاه می کنم!

گفتم : الان فرض کن من همان کسی باشم که این اتفاق براش افتاده…!!! یکدفعه کمی از سرعتش کم کرد و نگاهی از آینه به من انداخت
و گفت : به قیافه ات نمیاد که آدم بدی باشی ، می رسونمت … .

خدای من!
من مسیر زندگی ام رو با تو طی کردم به خیال اینکه توشه ای دارم
اما الان هرچه نگاه می کنم ، می بینم هیچی ندارم، خالیه خالی ام …
فقط یک آه و افسوس که مفت عمرم از دست رفت …

خدایا ما رو می رسونی؟؟؟ یا همین جا وسط این بیابان سردرگمی پیاده مون میکنی؟؟؟
الهی و ربی من لی غیرک ...
.
حدیث قدسی :
خداوند متعال : اگر بنده گان گناهکارم میدانستند که چقدر مشتاق توبه و بازگشت آنان هستم از شدت شوق میمردنند .


________________________________

شماره ناشناس:
سلام خوشگله، دوست پسر داری!؟
-بله شما؟
-من باباتم، صبر کن بیام خونه به حسابت میرسم...
󾌯

شماره ناشناس بعدی:
-دوست پسر داری!؟
-نه نهههه اصلا!!!!!
-من دوست پسرتم.... میخوای به کی ثابت کنی تنهایی؟؟؟!!!
-عزیزم بخدا فکر کردم که بابامه !!
". درست فک کردی صبر کن بیام خونه!.

_____________________________

جالبه بخونین...
شعر حسنی ورژن جدید

حسنی نگو جوون بگو
علاف و چش چرون بگو
موی ژلی،ابرو کوتاه،زبون دراز،
واه واه واه ?
نه سیما جون،نه رعنا جون

نه نازی و پریسا جون
هیچ کس باهاش رفیق نبود

تنها توی کافی شاپ
نگاه می کرد به بشقاب!

باباش میگفت:حسنی میری به سربازی؟
نه نمی رم

به دخترا دل می بازی؟!
نه نمی دم نه نمی دم

گل پری جون با زانتیا
ویبره می رفت تو کوچه ها


گلی چرا ویبره می ری؟
دارم می رم به سلمونی

که شب برم به مهمونی
گلی خانم نازنین با زانتیای نقطه چین

یه کمی به من سواری می دی
نه که نمی دم

چرا نمی دی ؟
واسه اینکه من قشنگم،درس خونم و زرنگم

اما تو چی؟
نه کار داری؛نه مال داری؛فقط هزار خیال داری!
موی ژلی،ابرو کوتاه،زبون دراز،واه واه واه

در واشد و پریچهر
با ناز اومد توو کوچه

پری کوچولو،تپل مپلو میای با من بریم بیرون؟
مامان پری ،از اون بالا

نگاه می کرد تو کوچه را
داد زد و گفت:اوی..بی حیا!

برو خونتون تو را به خدا
دختره ریزه میزه?

حسابی فرز تیزه 
اما تو چی؟

نه کار داری نه مال داری ؛فقط هزار خیال داری

موی ژلی ابرو کوتاه 
زبون دراز،واه

واه و واه و واه حتما داری با ریتم هم میخونی……!!!!بخون خجالت نکش
واقعا که حتما لیسانس هم داری

________________________


سرکلاس بودیم.میزدیم و میرقصیدیم
ناظم اومد گفت:عروسی باباتونه؟!!
یکی از بچه ها بلند شد و گفت:بله!شماهم دعوت نیستید.بفرمایید بیرووون

___________________

یارو نامزده شو دعوت میکنه.. 
به احترام نامزدش مرغ خونشونو سر میبره و سرخ می کنه میاره سر سفره
دختره میگه عزیزم چرا زحمت کشیدی؟؟ 
.
.
.

یارو میگه چه زحمتی؟ 3 تاشو سگ خورده یکیشم تو بخور.

________________________

کشاورزی مشغول پاشیدن بذر بود
٬ ثروتمندی مغرور به او رسید و و با تکبر گفت:
بکار؛
بکار که از تو کاشتن است و از ما خوردن!


کشاورز نگاهی به او کرد و گفت:
.
.
.
.
.
.
.
دارم یونجه میکارم! 

______________________

13 ﺳﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﻮﺩ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﮐﺸﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺍﯾﻨﺎ ﯾﺎﺩﺷﻮﻥ ﺭﻓﺖ ﻣﻦُ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺑﺒﺮﻥ،






ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺩﻭ ﻫﻔﺘﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻭﻣﺪ ﺁﻓﺘﺎﺑﻪ ﺭﻭ ﺑﺒﺮﻩ ﻣﻨﻢ ﺩﯾﺪ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﺑُﺮﺩ
ینی تو محبت ادم غرق میشه
ای لاویو پدر

____________________

متنی زیبا از فروید پدر روان شناسی دنیا...

وقتى می شود دقایق عمرت را با آدم هاى خوب بگذرانى، چرا باید لحظه هایت را صرف آدم هایى کنى که با دل هاى کوچکشان مدام درگیر حسادت ها و کینه ورزى هاى بچه گانه اند ...
یا مدام براى نبودنت... 
براى خط زدنت تلاش مى کنند؟...

نه! همیشه جنگیدن خوب نیست!...
من همیشه جنگیده ام تا چیزى را عوض کنم...

اما این روزها فهمیده ام که با آدم هاى کوته نظر نباید جنگید...

فهمیده ام براى اثبات دوست داشتن نباید جنگید... 

براى به دست آوردن دل آدم ها نباید جنگید...

براى اثبات خوب بودن نباید جنگید...

این روزها نسخه فاصله گرفتن را مى پیچم براى هر کسى که رنجم مى دهد...

از آدم هایى که زیاد دروغ مى گویند...
فاصله می گیرم...

از آدم هایى که زیاد ظلم می کنند...
فاصله می گیرم... 

از آدم هایى که حرمتم را نگه نمی دارند...
فاصله می گیرم...

با حقارت برخى آدم ها و دل هایشان نباید جنگید...

باید نادیده شان گرفت ...
و گذشت ...
و بخشیدشان...
نه براى این که مستحق بخشش اند...
براى این که من مستحق آرامشم....

__________________________

کثافت آشغال چیست...؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
والا قبلا فحش بود 
الان ابرازه علاقس 
در آینده فک کنم بشه اسم بچه 

_____________________

نامردی کامنت نذاری...
.
.
.
ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻪ ﭘﺎﺋﯿﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯽ ﯾﻪ ﺣﺮﻑ ﺍﺯ ﺣﺮﻭﻑ ﺍﻟﻔﺒﺎﺭﻭ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ کامنت ﮐُﻦ ...
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
..
.
.
.
ﺍﻟﻒ = ﺍﻟﻬﯽ ﺩﻭﺭﺕ ﺑﮕﺮﺩﻡ
ﺏ = ﺑﺪﻭ ﺑﯿﺎ ﺑﻐﻠﻢ
ﭖ = ﭘﯿﺶ ﻣﺮﮔﺖ ﺑﺸﻢ
ﺕ = ﺗﻮ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺙ = ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪ ﻣﯿﺸﯽ
ﺝ = ﺟﺎﻥ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﺑﯿﺎ ﺑﺮﻗﺼﯿﻢ
ﭺ = ﭼﻘﺪ ﻟﺒﺎﺕ ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ
ﺡ = ﺣﺎﻝ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺗﻮ add ﻟﯿﺴﺘﻤﯽ
ﺥ = دوس دارم بیام ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯾت
ﺩ = ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺫ = ﺫﮐﺮ ﺧﯿﺮﺕ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻫﺴﺖ
ﺭ = ﺭﻭﺕ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﯾﺎﺩﻩ
ﺯ =زن ﻣﻦ ﻣﯿﺸﯽ ؟
ﮊ = ﻣﺎﻩ ﻋﺴﻞ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﮊﺍﭘﻦ
ﺱ = ﺳﯿﻨﻪ ﭼﺎﮎ ﻣﺮﺍﻣﺘﯿﻢ
ﺵ = ﺷﻤﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎﺯﯼ
ﺹ = ﺻﺪﺑﺎﺭ ﺑﮕﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎﺯﻡ ﮐﻤﻪ
ﺽ = ﺿَﺠﻪ ﻣﯽ ﺯﻧﻢ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺑﯿﺎﺭﻣﺖ
ﻁ = ﻃﺎﻗﺖ ﺩﻭﺭﯼ ﺗﻮ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻡ
ﻅ = ﻇﺎﻫﺮ ﺧﻮﺑﯽ ﺩﺍﺭﯼ
ﻉ = ﻋﺸﻖ ﻣﻨﯽ
ﻍ = ﻏﯿﺮ ﺗﻮ ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﮐﺴﯽ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ
ﻑ = ﻓﺪﺍﯼ ﭼﺸﺎﺕ ﺑﺸﻢ ﺍﻟﻬﯽ
ﻕ = ﻗﺮﺑﻮﻧﺖ ﺑﺮﻡ ﺍﻟﻬﯽ
ﮎ = ﮐﯽ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺍﺕ ؟
ﮒ = ﮔُﻞ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﻦ ﻣﯿﺸﯽ ؟
ﻝ = ﻟﺒﺎﺕ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ
ﻡ = ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ
ﻥ = ﻧﺎﺯﯼ ﭼﻘﺪ ﺗﻮ
ﻭ = ﻭﺍﯼ ﮐﻪ ﭼﻘﺪ ﺗﻮ ﻣﺎﻫﯽ
ﻩ = ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺯﺩﻩ ﺑﻪ ﺳَﺮَﻡ
ﯼ = ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﺍﯼ

-- ﻋﺸﻘﻮﻻﻧﻪ

_________________________

توجه.. توجه...حتما بخونید 😱😱








______سلام بچه ها کجایین اگه خونه اید زود بزنید شبکه خبر همین الان گروه داعش از غرب وارد آبادان شدن بمب زدن پالایشگاه آبادان دودش داره هوامیره نمیدونی تاکجا میره من این توپ ونداشتم ،سرکارت گذاشتم !
ستاد اضطراب چند ثانیه ای_______

_____________________


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
persianstat(10237976, 0);