یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

لطیفه های جدید... صندلی داغ(آرشیو)

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ

اینایی که به دخترا میگن ترشیده فازشون چیه دقیقا؟؟؟
یه سر به مهمونیا بزنید ..
فعلا که همه جا پر از پسرای ۴۰ساله اس که فکر میکن اگه کالج بپوشن جوون تر به نظر میرسن!‌
آخه کلنگ!
موجود ناشناخته جنگل های ماداگاسکار!
بیلِ بدون دسته!
تویی که معافیتت رو با عقل ناقصت گرفتی ؛ بعد میشینی واسه بی شوهری جک میگی؟
اگه تو قراره شوهر باشی,دختره وَبا بگیره که زندگیش قشنگ تره 

_________________________________________

یه بادمجون با یه هلو ازدواج میکنه
.
.
.
لابد اومدی ببینی بچشون چی درمیاد نه؟!
آخه مگه بادمجون هم ازدواج میکنه؟!
گیرم که بادمجون ازدواج هم بکنه،بنظرت هلو به این قشنگی قبول میکنه زن این سیاه نکبت بشه؟؟

باقی مطلب در ادامه....

__________________________________________

‏به سلامتی کسی که تنهام گذاشت ورفت
ولی تاریخ تولدش هنوز رمز گوشیمه!








برین ازش بپرسین چن بود جان من گوشیم قفله وا نمیشه;-)

_______________________________________

درسته آب و هوای بهشت بهتره.... 













ولی خداییش بچه های جهنم همه آشنان ...

آدم باهاشون راحت تره 

____________________________________

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺯ ﺑﻰ ﺧﺎﺳﺘﮕﺎﺭﻯ ﺩست ﮐﺮﺩﻩ ﺗﻮ ﭘﺮﻳﺰﻩ ﺑﺮﻕ ﺧﻮﺩﮐﺸﻰ ﮐﻨﻪ
.
.
.
.
.
ﻣﻴﮕﻦ ﺣﺘﻰ ﺑﺮﻗﻢ ﺣﺎﺿﺮ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﺮﮔﻴﺮﺗﺶ

________________________________________

‏اگه رفتم خواستگاری یادم باشه یه دبه آب ببرم



صورت دختره رو همونجا بشورم بعدا نفهمم کلاغ رنگ کردن جای قناری بهم انداختن

________________________________________

دیروز حوصلم سر رفته بود گوشی پسرخالمو برداشتم دیدم 4 تا دوست دختر داره اسم دوست دختراشو با هم دیگه عوض کردم....!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الان دیگه دوست دختر نداره....
مریض نیستماااااا حوصله ام سر رفته بود....!!
میفهمییییییی؟؟؟؟
حوصلم سر رفته بود !

______________________________________

یه بار هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه ، ازش یه غول اومد بیرون

.
بهم گفت آرزو کن

.
گفتم یه خونه میخوام , گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم !!؟؟

.
خیلی منطقی بود لامصب !

________________________________________

امشب شب مهتابه .....
امیرم رو میخوام ^_^
امیرم اگرخوابه :(
.
حمیدم رو میخوام ^_^
حمیدم خوابه؟؟؟
امینم روو میخوام ^_^
امینم کپیده؟؟؟سعید؟؟محمد؟؟؟ علی؟؟؟؟
والّا الان چه وقته خوابه؟
این دفه که رفتم با یکی دیگه
یاد میگیره شبای مهتابی نخوابه بی شخصیت بی احساس :|
بیشعور :|
بی ذوق :| 

___________________________________

داشتم تو تاریکی سیگار میکشیدم، دیدم یه جن داره نگام میکنه!
گفتم: “بسم الله الرحمن الرحیم”
نرفت!
گفتم شاید باید با صوت بخونم، زدم رو عبدالباسط:
” بیسمی الله و الرحماااااانو الرحیییییییم ”
یهو جن گفت: سوره بقره هم بخونی نمیرم
من باباتم

____________________________

ﯾﮏ ﺳﺎﻋﺖ ﭘﯿﺶ ﺯﻥ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥم
ﺍﻭﻣﺪ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ
ﻣﺎ ﺗﺎﺯﻩ ﺍﻭﻣﺪﯾﻢ
ﺍﯾﻦ ﺧﻮﻧﻪ، ﺷﻮﻫﺮﻣﻢ ﺗﺎﺷﺐ ﻧﻤﯿﺎﺩ . ﻣﻨﻢ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯼ ﮐﺎﺭﯼ
ﺭﻭﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ
ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻡ؛
ﮔﻔﺘﻢ : ﺑﻠﻪ ﺑﻔﺮﻣﺎﺋﻴﺪ ﻣﻦ ﺩﺭ ﺧﺪﻣﺘﻢ ...
.
.
.
.
ﮔﻔﺖ : ﻣﯿﺎﯼ ﺑﺎﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺩﻭﺵ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ؟
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﻨﻢ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ....
ﺍﻻﻥ ﯾﮑﺴﺎﻋﺘﻪ ﺗﻮﺑﺎﺯﺍﺭ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻭﺵ ﻣﯿﮕﺮﺩﯾﻢ، ﺷﯿﺮﺁﻻﺕ
ﭼﻘﺪﺭﮔﺮﻭﻥ
ﺷﺪﻩ !!!

________________________________________



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
persianstat(10237976, 0);