یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

لطایف سخن(جدید)2

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ

به دختره گفتم تل (tell) جدیدتو بده داشته باشم
خدا شاهده
خدا شاهده
خدا شاهده
.
.
.
.
.
.
تل سرشو از توو مووهاش درآورده میگه بیا،
مفت خریدم، تازه رنگای دیگشم داشت!..کور بشم اگه دروغ بگم،
خدایا کمکم کن بتونم ادامه زندگى بدم به خودت قسم سخت شده دیگه

________________________________________________

باقی مطلب در ادامه...

یک وکیل برای دفاع از مردی که متهم به سرقت بود دفاعیه جالبی را صادر کرد :
موکل من فقط دست خودرا داخل پنجره ی خانه ای کرده و چند اشیا بی اهمیت را برداشته است .واقعا این عدالت نیست دست او که خود او نیست پس چرا برای مجازات یک عضو بدن همه ی عضو بدن باید مجازات شود !!!!!
قاضی که بسیار مجرب و کارکشته بود در جواب این وکیل میگوید :
بیان خوب و درستی است . من هم باشما موافقم پس من دست او را به یک سال زندان محکوم میکنم حال خود او میخواهد با دستش باشد یا بدون دستش !!!!
در ان لحظه متهم دست مصنوعی خود را روی میز گذاشت و رفت !!!!
در ان لحظه قاضی داد زد:
ای تو روحت

_______________________________________________

از شرکت رانی خواهشمندیم 

.

.

.

.

.

.







یه در زیر قوطی رانی بزاره واسه اون تیکه اخر 

باور کنید جوونیمونو پاش گذاشتیم-- مورد داشتیم به خاطر اون تیکه ته رانی زبونشون رو دو شقه کردن....

___________________________________

توی همایش روابط زناشوئی


سخنران از خانمهای حاضر در جلسه خواست


تا در همون لحظه به شوهراشون با اس ام اس بگن " عاشقتم "


و بعد جوابها رسیده رو بلند در سالن بخونن :


حالا به تعدادی از جوابها توجه کنید :


1- با من بودی ؟؟؟؟!!!


2- متوجه منظورت نمیشم ؟


3- باز ماشین رو کجا کوبوندی ؟


4- چقدر پول لازم داری حاشیه نرو .


5- چیه باز امشب مامانت اینا دعوتن خونمون ؟


6- یه راست برو سر اصل مطلب .....


7- یا خدا باز چه دسته گلی به آب دادی ؟


8-شما ! یعنی من هلاک این شماره 8 شدم که اینقدر عاشق زنشه..

_______________________________

بهمون میگفتن هر لقمه غذا رو باید ۳۲ بار بجوی تا خوب غذات هضم بشه!
.
.
.
.
.
.
.
یه روز من نشستم امتحان کردم؛ هنوز داشتم نهار میخوردم! دیدم شامو آوردن!

__________________________________

حالا یه دفعه ام از خودمون بگم
این پسرا وقتی به هم میرسن
یجوری سلام میکنن
آدم احساس میکنه توجمع گوسفنداس
.
.
.
.
.
.
.
بــــــــــع محمد
بــــــــــع رضا
اصلا یه وضعی

________________________________

قــــربــــون خـــــودم بــــرم 

۱- نه عملیم 

۲- نه فتوشاپم 

زشت اوریجینالم :|

والا به همین برکت ادم باس صادق باشه 

____________________________________

امروز با دوست دخترم خیلی عاشقانه داشتیم تو خیابون راه میرفتیم . . .

یهو بهم گفت : عشقم بعد ازدواجم منو میاری بیرون ؟
گفتم اگه شوهرت بذاره چرا که نه!

بی شعور گراز یهو با کیف خوابوند تو پوزم !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ولی خداییش باید اجازه بگیره...!
نباید بگیره؟؟

_________________________________________

ﺭﻭﺯﻱ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺩﺭ ﺣﻴﺎﻁ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ...
ﮔﺮﺑﻪ ﺍﻱ ﺏ ﺣﻴﺎﻁ ﺍﻣﺪ ...
ﺩﺧﺘﺮ ﮔﻔﺖ : ﭘﻴﺸﺘﻪ ﭘﻴﺸﺘﻪ
ﻭ ﮔﺮﺑﻪ ﭘﻴﺸﺘﻴﺪ :|
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﮔﻪ ﻓﻮﺵ ﺑﺪﻱ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﺯﻳﻦ ﭘﺴﺘﻬﺎﻱ ﺯﻳﺒﺎﻭ ﺗﻜﺎﻥ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﻧﻤﻴﺬﺍﺭﻡ

_____________________________________

راه حل تضمینی برای افزایش سرعت اینترنت:
.
.
.
.
.
.
سیم پشت مودم رو خم کنین و چند ثانیه نگه دارین،اینترنت پشت مودم جمع میشه
بعد یهو ولش کنین اینترنت با فشار میاد تو مودم و حالشو میبرید!
تذکر: سیمو زیاد نگه ندارین چون ممکنه فشارش خیلی زیاد شه و بریزه بیرون و کف اتاقتون اینترنتی شه

من میرم یه ترفند جدید دیگه یاد بگیرم بیام بهتون بگم وردارین برین هالشو ببرین

_____________________________________

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭﻩ ﯾﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﺭَﺩ ﺷﺪﻡ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﺗﻠﻔﻨﯽ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﺩ
ﯾِﻬﻮ ﮔﻔﺖ :
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻗَﻬﺮ ﻧﮑﻦ ﺩﯾﮕﻪ
ﻣﮕﻪ ﻣﻦ قورباغه ی ﺯﺷﺘﻪ ﺍﺣﻤﻖِ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﻢ؟؟؟

ﺑﻌﺪ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﯾﻦ ﻃﻮﻓﺎﻥ ﻧﯿﺎﺩ؟؟؟
ﺯﻟﺰﻟﻪ ﻧﯿﺎﺩ؟؟؟
داعش ﻧﯿﺎﺩ ؟؟؟
|:

والاااابخدا

______________________________________

شش نفربودیم، دوساعتی بودکه توی اسانسورگیرکرده بودیم، هواداشت تموم میشد، داشتیم نفسهای اخرو میکشیدم که یهو یکی دست کرد تو کیفشو یه چیپس در اورد و درشو باز کرد...
با هوای توی چیپس بود تونستیم دو ساعت دیگه دووم بیاریم تا امداد رسید!
کلید اسرار- چیپس

____________________________________

امروز سوار تاکسى شدم، به راننده گفتم: چقدر میشه؟
گفت: نمیدونم، هرچى مرامته بده!
بهش پونصد تومن دادم
.
.
.
.
.
.
گفت: تف تو مرامت!!

________________________________

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
persianstat(10237976, 0);