یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

لطاطف سخن(جدید)3

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ

دیروز توی گوگل تاریخچه خود گوگل رو سرچ کردم بیچاره ذوق مرگ شده بود پیغام داد : بالاخره یکی پیدا شد که من رو به خاطر خودم بخواد .

______________________________________

صدا و سیمای ایران چیست؟













جایی که زنه به شوهرش میگه تولدت مبارک بعد میره دخترش رو ماچ میکنه

_________________________________________

دیشب بابام داشت می گفت؛اگرکنترل مملکت دست من بودهمه جاروگلستان میکردم....!منم گفتم:والله یه دکمه کولردستته همه جاروجهنم کردی والله بوخوداااا

_______________________________________

دختره زنگ زده تعمیرگاه کولر:آقا کولرمون خراب شده میاین برای تعمیر؟؟؟ 
تعمیرکار
خانوم کولرتون آبیه؟؟؟









دختره :فقط دورش آبیه وسطش سفیده
میگن ازپشت تلفن صدای شلیک گلوله اومده

بزن بر سر و سینه

________________________________________

 رفتم تو مجلس ختم از بغلیم پرسیدم بنده خدا برای چی فوت شدن؟؟؟؟؟




دختره گف :: سرطان ترموستات داشتن......
!!!!!!!!!!!

من😳
صاحب عزا😳
ستونای مسجد😐
پروستات یارو😐
ترموستات تراکتور😐
ترکیدم پاشدم رفتم بیرون..
مجلس ختم هم تبدیل به عروسی شد
یاروو هم در اثر شک زنده. شد

________________________________________

ﻣﻴﺪﻭﻧﻴﺪ ﭼﺮﺍ ﻭﺍﮔﻦ ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧﺮ ﻣﺘﺮﻭ ﺯﻧﻮﻧﻪ
ﺍﺳﺖ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺗﺼﺎﺩﻑ، ﺷﺮﮐﺖ ﺑﻴﻤﻪ
ﻧﺼﻒ ﺩﻳﻪ ﺭﻭ ﺑﺪﻩ!
ﺧﺪﺍﯾﯽ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﯿﺪ؟ خیلى نامردن...
تا اکتشافات بعدی خدا نگهدار!!

____________________________________


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
persianstat(10237976, 0);