یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

جدید ترین موارد جوک(بسیار داغ)

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ
مورد داشتیم
.
زنه به شوهرش گفته:
عزیزم پس فردا سالگرد ازدواجمونه ... یه گوسفند قربونی کنیم...
مرده گفته : نه مخالفم، چرا باید تاوان اشتباه یه خر رو گوسفند بیچاره بده !
_________________________________
خانمم زنگ زده گفت کجایی؟
گفتم دارم میرم دیسکو …
یهو تلفن قطع شد !
زنگ زده میگه فکر کردی حالا که توافق شده،
هر غلطی که دلت بخواد میتونی بکنی و …
گفتم بابا تلفن قطع شد
دارم میرم دیسکو و صفحه کلاچ ماشین رو عوض کنم !
کلا زنها اعصاب ندارن اصلا. 
________________________________
یکی از فانتزیام اینه که با لحن جدی و خسته به یه دکتر بگم : لطفا حاشیه نرو دکتر !
بعد بلند شم و از پنجره مطبش به افق خیره بشم و بگم :
فقط بگو چند روز دیگه زنده می مونم؟
لامصب خیلی کلاس داره
ولی هر سری میرم فقط استامینوفن مینویسه 
________________________________
بچه : الووووو....110 ؟؟
پلیس : بله بفرمایید ؟
بچه : منو به زور این جا نگه میدارن !
پلیس : آروم باشید ! الان دقیقاً کجا هستید ؟!
بچه : مدرسه !
پلیس : ............ (از پخش نوشته معذوریم)
_____________________________
بالاخره مخ دختر همسایه مونو زدم...

از جلو پنجره خونمون رد میشد با سنگ زدم تو مخش....
الانم تو کلانتریم....
__________________________________

نظرات  (۱)

۰۳ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۶ فرشاد اشتری
:-)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
persianstat(10237976, 0);