یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

کامنتای مردم بعد از طوفان تهران:
تو روحتون 190 هزار تومن شلوارم معلوم نیست کجا رفت!!

نزدیک بود توبه کنم!!

تو محل ما نوح با کشتی دیده شد! باقیش تو ادامه است...

آقا اگه کسی یه لیف با یه گردالی آبی وسطش پیدا کرد مال منه... گذاشته بودم آفتاب بخوره باد بردش!

این عید رو به تمامی نصابان آنتن تبریک و تهنیت عرض میکنم!

هی به این خانومااا میگم حجاباتونو رعایت کنید حالا تا ما رو به کشتن ندن، ول نمی‌کنن...

گربه و دیش ماهواره بود که تو آسمون می‌رفت...

خدااا ما رو نخور:|


ﯾﮑﯽ ﺩﺳﺘﺶ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﮐﻤﻪ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺩﺍﺷﺖ ﻟﻮﺩ ﻣﯿﺸﺪ ﻭﺳﻂ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﺴﻠﺶ ﮐﺮﺩن!

ﺧﻮﺏ ﺷﺪ ﻣﻦ ﺍﺯ تن‌تاک ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ می‌کنم ﭼﯿﺰﯾﻢ ﻧﺸﺪ!
ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ تن‌تاک ﺭﻭ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﯿﮑﻨﻢ.


:|

ممنونم ﺍﺯ ﻃﻮﻓﺎﻥ تهران‌پارس ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎ ﺭﻭ می‌بره ﺗﺠﺮﯾﺶ!

ﻧﻤﺎﺯ «غلط کردم» ﭼﻨﺪ رکعته؟





کیف کنید...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۰
جواد برادران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
persianstat(10237976, 0);