یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

یه لحظه ترمز کنید!!!

توقف بیجا اینجا بهتره

چگونه از پارگی و گرفتگی عضلانی پرهیز کنیم؟

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹ ب.ظ

نوشته شده توسط رضوان



چگونه از گرفتگی و پاره شدن عضلات بپرهیزیم؟

این سوالی است که اغلب پرسیده می شود ولی باید این دو را از هم جا کرد.

پاره شدن عضلات مبنی بر آسیب دیدن بافت عضلانی است و گرفتگی عضلانی ناشی از تجمع کلسیم در آندوپلاسم سلول عضلانی است که موجب افزایش قدرت انقباضی می شود..

چگونه از پاره شدن تار های ماهیچه ای بپرهیزیم؟

تمرین و ممارست برای یک فوتبالیست خیلی مهم است . تمرین یک نواخت و عدم تعویض نوع تمرین موجب می شود همیشه گروهی از عضلات در فشار باشند و گروهی دیگر استراحت کنند. در این حالت اگر فرد با حالتی غیر از حالت بدنسازی رو برو شود ممکن است موجب پارگی تار های عضلانی وی شود.پس توصیه می کنم همیشه هفته به هفته نوع تمرین خود را تعویض کنید تا نوعی دیگر از عضلات و در نتیجه تمام تار 

های عضلانی شما چه آکتین و چه میوزین در فشار یک نواخت خوب باشند.

فشار های تمرینی را تغییر دهید . 

گر چه یک فوتبالیست هیچ وقت در زمین فوتبال فشار بدنی زیادی از ناحیه ی نیرو ها را تحمل نمی کند ولی باید در ذهن داشت قدرت عضلانی شما را در نبرد ها پیروز می کند. در این جا می گویم فشار تمرین را کم و زیاد کنید تا بدن شما به حالت های گوناگون فشار عادت کند.

وزنه ها ی آزاد عامل ایجاد قدرت.

کمی از دستگاه ها دست بکشید... دمبل را بردارید و وزنه هایآزاد را تمرین کنید. وزنه ی آزاد مانند دمبل ، هالتر ،دمبل روسی و میل باستانی شما را بهتر در بازی کردن ساپورت می کند.

تمرین هوازی فراموش نشود.

تمرینات هوازی در برنامه ی اغلب بدنسازان حرفه ای و آماتور وجور دارد .تمرینات هوازی خود را در بعد از تمرین بدنسازی انجام دهید تا خون در عضلات شما جاری شده باشد. در این حالت احتمالا مصرف چربی از زیر پوست شروع شده است و غذای روده و معده تخلیه ی انرژی شده است.

مکمل ها را فراموش نکنید.

مکمل ها می تواند راه کار خوبی برای عدم پارگی و گرفتگی عضلانی باشد. مکمل ها از دارو ها و مواد نیروز زا و  استرویید ها سوا هستند. مکمل هایی مانند آمینو اسید های شاخه ای و آمینو اسید های دیگر و حتی پروتئین ها هم مجاز اند و هم می توانند شما را در راه ساخت عضلات منعطف در برابر فشار همراهی کنند

تغذیه را فراموش نکنید.

اکثر فوتبالیست ها کریستین رونالدو را الگو قرار می دهند و آن قدر علف و کاهو می خورند که شبیه او شوند اما  نمی دانند که این گونه غذا خوردن موجب نابودی و سوختن سلول های عضلانی می شوند.به اضافه  موجب تحلیل رفتن بافت استخوانی و پوستی می شوند، باعث ریختن مو می شوند و حساس کردن اعضاب زیر پوست شما را در برابر هر فشاری چه درد و چه نیرو حساس می کنند.

هم چنین این گونه غذا خوردن نیروی شما را در بازی می گیرد و شما نخواهید توانست که نود دقیقه در بازی بجنگید.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
persianstat(10237976, 0);